مجله مدیریت امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Management Blog

Educational articles of Amin Business School

فروش بیشتر در زمان کمتر

فروش بیشتر در زمان کمتر

به این مقاله امتیاز دهید

 

فروش بیشتر در زمان کمتر هدف و آرمان هر فروشنده و صاحب کسب و کاری است. یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است. آیا محصول خوبی دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟ از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید؟ آیا پیام فروشتان گیج‌کننده است؟برای فروش بیشتر، این دو فاکتور را باید حتما درنظر بگیرید و تقویت کنید: خریدار و محصول. اگر برای فروش بیشتر در کسب و کار خود به دنبال راه چاره ای هستید، این مقاله را حتما بخوانید. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، موسسه آموزش عالی امین با 20 سال تجربه آموزش حضوری و غیرحضوری دوره های مدیریتی MBA و  DBA دو فرصت ویژه را در اختیار شما گذاشته است:

 

یکی از آنها امکان بارگیری یک مینی دوره رایگان MBA برای علاقه مندان به آشنایی با دوره های مدیریتی MBA و  DBA با مدرک وزارت علوم تاییدیه WES  کانادا در موسسه آموزش عالی امین.

دیگری  امکان یک جلسه مشاوره رایگان درباره کسب و کارتان یا دوره های مدیریتی MBA و  DBA است. بدین منظرو می توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

نام و نام خانواداگی

 

دوره مدیریت mba رایگان

 

6 شگرد ساده برای فروش بیشتر در زمان کمتر

زمان برای همه عوامل فروش، اعم از خریدار، فروشنده، بازاریاب یا مدیر، ارزشمند است. هیچ کس زمانی را برای هدر دادن در هنگام انجام تجارت ندارد، و به عنوان یک فروشنده، مطمئناً نمی خواهید ساعت ها را روی پروژه یا مشتری احتمالی تلف کنید. در اینجا 6 نکته ساده برای گنجاندن در برنامه روزانه شما آورده شده است که به شما کمک میکند در زمان کمتر فروش بیشتری داشته باشید.

شگردهای فروش بیشتر در زمان کمتر

1. اولین حرکت را انجام دهید.

برخی بر این باورند که هر چه زودتر با یک مشتری بالقوه در تماس باشید، احتمال تبدیل شدن او به مشتری بیشتر می شود. این روزها دامنه توجه کوتاه است، بنابراین باید هرچه سریعتر حرکت کنید.

 

سطح درگیری فرد را بسنجید و ببینید چقدر در طول مسیر حرکت کرده است. آیا این شخص به تازگی برای اطلاعات بیشتر ثبت نام کرده است؟ یا مشتری بالقوه محصولات و صفحه قیمت شما را مشاهده کرده است؟ درک کنید که چگونه و چرا آن شخص با شما ارتباط برقرار کرده است. وقتی تماس برقرار می کنید، چیزها را در چارچوب قرار دهید. با برقراری ارتباط اول و به موقع، مکالمه معنادارتری خواهید داشت.

 

2. به افراد بی انگیزه نفروشید.

اما به کسانی که آمادگی ندارند نزدیک نشوید. شما بهترین قاضی در مورد اینکه چه کسی واقعاً آماده تعهد است و چه کسی فقط در حال خرید است هستید. اگر احساس می کنید که شخصی قصد خرید چیزی ندارد یا قصد خرید ندارد، آن شخص را به لیست بازاریابی خود منتقل کنید. اگر بعداً شخص علاقه واقعی نشان داد، می توانید دوباره با او تماس بگیرید.

 

3. از بهترین زمان مشتری بالقوه استفاده کنید.

سنت گرایان به شما خواهند گفت که تماس با کسی بعد از ساعت 5 بعد از ظهر. نامناسب است و تماس با کسی قبل از ساعت 10 صبح بی ادبانه است. اما آیا در دنیای کسب و کار امروز یک کد سختگیرانه 9 به 5 وجود دارد؟

 

هنگامی که شما شروع به تعامل با یک مشتری بالقوه می کنید، ایده ای خواهید داشت که او چه زمانی آزاد است که صحبت کند و در بهترین حالت ممکن مکالمه ای داشته باشد که تاثیرگذار باشد. تماس های خود را برای راحتی فرد برنامه ریزی کنید. اگر در یک زمان مناسب تماس بگیرید، او قدردانی خواهد کرد و قبل از پایان کار، توجه آن شخص را برای اشتراک‌گذاری بیشتر جلب می‌کنید.

4. لیدهای خود را واجد شرایط کنید.

فقط به این دلیل که شخصی جزئیات تماس را با شما به اشتراک گذاشته است به این معنی نیست که وی واجد شرایط فروش است. قبل از گرفتن طعمه مراقب باشید. پرش از هر فرصتی برای فروش منجر به هدر رفتن زمان، منابع و انرژی می شود. روش کلاسیک BANT را امتحان کنید و سوالات زیر را بپرسید:

  • بودجه: آیا سرنخ پول کافی برای خرید محصول شما دارد؟
  • مرجع: آیا این شخص صلاحیت تصمیم گیری برای خرید را دارد؟
  • نیاز: آیا او نیاز واقعی به محصول شما یا مشکلی دارد که محصول شما بتواند آن را برطرف کند.
  • جدول زمانی: آیا او بازه زمانی دلخواه را برای خرید مشخص کرده است؟

سؤالات دیگری بپرسید تا مشخص شود که آیا یک شخص به عنوان یک رهبر واقعی واجد شرایط است یا خیر. حال و هوای کلی شرکت او یا هر روابط داخلی که ممکن است بر تصمیم خرید تأثیر بگذارد را ارزیابی کنید. روش BANT معمولاً به تعیین اینکه آیا سرنخ ارزش پیگیری را از ابتدا دارد یا خیر کمک می کند.

 

5. برای فردا برنامه ریزی کنید.

شما هیچ معامله ای را بدون پیگیری نمی بندید. از آنجایی که پیگیری بخشی از برنامه روزانه شما خواهد بود، چرا از قبل برنامه ریزی نکنید؟ بدترین راه برای شروع روز (و بهترین راه برای اتلاف وقت) این است که صبح به محل کار خود برسید و سعی کنید بفهمید با چه کسی تماس بگیرید و چه بگویید.

 

با برنامه‌ریزی برای تماس با افراد و برنامه‌ریزی پیگیری خودکار، می‌توانید سردرد جستجوی اعداد و اطلاعات را از بین ببرید. و اگر تماس‌های خود را ثبت کنید و یادداشتی سریع درباره مواردی که در مورد آن بحث شده است بنویسید، دقیقاً می‌دانید که از کجا توقف کرده‌اید، بنابراین می‌توانید از تکرار جلوگیری کنید و فقط روی چیزی تمرکز کنید که معامله را به جلو می‌برد.

 

6. آن را شخصی کنید.

برای ایجاد ارتباط شخصی تلاش کنید و واقعاً با مشتری و موقعیت او ارتباط برقرار کنید. اما مکالمه را مجبور نکنید.آیا مشتری تازه ازدواج کرده، بچه دار شده یا به شهر جدیدی نقل مکان کرده است؟ قبل از اینکه وارد تجارت شوید، در مورد این موضوع صحبت کنید. ممکن است لازم باشد تعامل اولیه رسمی و حرفه ای باشد، اما می توانید برخی از موانع را با پیشرفت مکالمه از بین ببرید.

 

 

راهکارهای فروش بیشتر

کسب و کارها در سراسر جهان به دنبال شگردهای  افزایش فروش بوده اند. این یک کار پرسود است که بسیاری از افراد کسب و کار کاملی را از طریق مشاوره به شرکت ها برای بهبود تعداد فروش خود ایجاد کرده اند. با وجود این همه کمک های موجود، بسیاری از شرکت ها به ندرت ارزش فروش خود را افزایش می دهند.

راهکارهای فروش بیشتر

 

کسب‌وکارها ممکن است چندین بار تکرار کنند و همه چیز را از برنامه بازاریابی گرفته تا وب‌سایت خود تغییر دهند تا تعداد فروش‌هایشان را با نتایج متفاوت افزایش دهند. در این بخش یکسری راهکارها و شگردهای افزایش فروش را آورده ایم که باعث رونق کسب و کار شما خواهد بود:

1. فقط بفروشید

نگاهی به لیست کارهایی که باید انجام دهید، داشته باشید. چند کار و مسئولیت روزانه غیر از فروش محصولات و خدمات خودتان مشخص کرده‌اید؟ هر آنچه غیر از فروش را به اشخاص دیگری تفویض کنید. زمانی که 100% انرژی خودتان را به فرایند فروش اختصاص می‌دهید و از قید وظایف زائد و دیگر کارهایی که تنها وقت شمارا می‌گیرند رها می‌شوید، درواقع درنهایت زمان آزاد بیشتری نسبت به آنچه نیاز دارید، به دست می‌آورید. این به این معنا است که موفق به نهایی کردن فروش‌های بیشتری نسبت به قبل می‌شوید و همچنان زمان آزادی را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید آن را هر طور که تمایل دارید سپری کنید.

 

3. با خریداران سطح پایین خود خداحافظی کنید

از فروش در سنگر و جان‌پناه دست‌ بردارید و شروع به هدف‌گیری مشتریان ایده آلی کنید که قدرت تصمیم‌گیری قابل‌قبول در برابر حجم خرید و همچنین بودجه کافی برای سرمایه‌گذاری در محصول یا خدمت شما دارند. نهایت سعی و تلاش خود انجام دهید که فقط و فقط به مدیران عامل بفروشید. قیف فروش شما باید از خریدارانی که خود مصرف‌کننده نیستند و به‌طور کل واسطه‌ها خالی شود. اگر توان فروش به مدیران عامل و رئیس شرکت‌های را ندارید، سعی کنید به سطحی بالاتر از مشتریان در چارت سازمانی شرکت‌ها نسبت به حال حاضر اقدام کنید.

 

4. برای فروش بیشتر در زمان کمتر ، اشتیاق مشتری را برانگیزید

از قدیم گفتند هر عملی یک عکس العملی دارد. بنابر اصل تقابل هر کسی چیزی دریافت می کند دوست دارد چیزی هم بدهد.بر این اساس برای فروش بیشتر بهتر است یک چیز خیلی کوچک و حتی یک لطف کوچک هم می تواند مشتریان شما را راضی و خوشنود نگه دارد و ان را نسبت به برند شما وفادار نگه دارد. در اینجا مساله ارزش هدیه و یا خدمت نیست بلکه حس درونی است که برای فرد اتفاق می افتد. یکی دیگر از مهم ترین کارها برای وفادری مشتریان می تواند حفظ تعامل با مشتریان بعد از خرید باشد.

 

5. ماهی‌های کوچک را رها کنید

به‌طور خاص و ویژه بر روی فروش‌های بزرگ متمرکز شوید. شاید بهتر باشد وضعیت را از جنبه مدنظر قرار دهید: مثلاً داشتن 100 فروش به ارزش 10 هزار تومان بهتر است یا داشتن 5 فروش به ارزش 200 هزار تومان؟ بله هر دو درنهایت یک‌میلیون تومان وجه نقد را وارد صندوق شما کرده است. با این‌ وجود، این دو شیوه نیازمند دو حجم مختلف از کار و تلاش برای به ثمر رسیدن می‌باشند.

 

فرصت‌های کوچک و تقریباً بی‌ارزش فروش را به افرادی واگذار کنید که قدردان آن بوده و چشم‌انتظار آن‌ها هستند، اما خودتان آن‌ها در اولویت قرار ندهید. از حالا به بعد، فقط و فقط در پی ماهی‌های بزرگ باشید، و پس از مدتی ببینید که فروش‌ های شما سودآورتر از گذشته شده، درحالی‌که حجم سعی و تلاش شما برای به ثمر رساندن آن‌ها کم و کمتر شده است.

 

6.  در افزایش فروش پافشاری نکنید

این کسب‌وکار شماست. به‌ طور طبیعی، شما می‌خواهید درآمدزایی کنید، اما در میل به افزایش سود، شما پافشاری خود را نشان می‌دهید. فروش نرم معمولاً برای کسب مشتری جدید بهتر عمل می‌کند. اجازه دهید مشتری جدید بداند که کسب‌ و کارتان چه چیزی را ارائه می‌دهد، نتایج آن را به آن‌ها نشان دهید و نظرات و رضایت مشتریان را به آن‌ها عرضه کنید. این اطلاعات می‌تواند فروش بیشتر را برای شما بدون پافشاری انجام ‌دهد.

 

7.منتظر آمدن مشتری نباشید

برای فروش بیشتر باید منتظر آمدن مشتری نباشید. این بدان معنی است که یک راه تعاملی و ارتباط بین نماینده برند با مشتری بالقوه باید وجود داشته باشد و این کار باید باعث برگشت مشتری به شرکت شود. شما باید تکنیک های فروش را رو در رو با مشتری انجام دهید و گاهی شما به سراغ مشتری بروید. جالب است بدانید همیشه نماینده قانونی نمی تواند راه گشا باشد و در مواقعی شما باید به صورت حضوری و مستقیم وارد عمل شوید. شاید گفت یکی از دلایل ناموفق بودن فروش در برخی از معاملات همین باشد.

 

حالا که با این چند روش تعجب‌ برانگیز برای فروش بیشتر در زمان کمتر آشنا شدید، چه‌کاری را می‌خواهید به‌طور متفاوت در صنعت خودتان انجام دهید؟ نکته مهم این است که فرقی ندارد صنعت شما، چه صنعتی میباشد، این راهکارها همگی می‌توانند تأثیری شگرف بر میزان فروش شما در مدتی کوتاه داشته باشند.

 

البته به‌عنوان نکته آخر باید این را هم به شما یادآوری کنم که هر کاری دارای خطرات و ریسک‌های خودش است و باید توجه داشته باشید که جذب و نهایی کردن مشتریان بزرگ نیز نیازمند مهارت‌هایی است که اگر بر آن‌ها تسلط نداشته باشید، مطمئناً ریسک زیادی را متحمل خواهید شد.

 

 

14 تکنیک ساده ولی موثر برای افزایش فروش

چه می‌شد اگر برای کسب فروش، یک کسب‌وکار نیازی به پرش از حلقه‌ها یا پرداخت مبالغ گزاف به یک مشاور نداشته باشد؟ اگر افزایش فروش یک کسب و کار می تواند به سادگی نگاه کردن به برخی چیزهای اساسی و اجرای ایده های ساده باشد، چه؟ شانزده کارشناس از شورای تجارت فوربس این عقیده را دارند که ساده و در عین حال موثر راه حل است. در زیر، آنها چند تکنیک را ارائه می دهند که می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا فروش خود را بدون پیچیده کردن مسائل افزایش دهد.
 

در اینجا به نکاتی در مورد افزایش فروش با استفاده از تکنیک های ساده اشاره می کنیم:

1. محرک های تجاری مشتریان را در نظر بگیرید

برای ایجاد یک استراتژی قوی برای ایجاد سرنخ های جدید، ارتباطات بازاریابی خود را حول محورهای محرک های تجاری مشتریان شکل دهید. تحقیقات کیفی را در مورد چالش‌های کلیدی آنها انجام دهید، سپس نحوه شرکت شما برای غلبه بر این چالش‌ها به طور منحصربه‌فرد مناسب است. رهبران کسب و کار باید به اهداف فعلی مشتریان خود پاسخگو باشند تا موقعیت خود را در بازار حفظ کنند و باعث رشد شوند. 

 

2. با مشتریان و مشتریان بالقوه حضور داشته باشید

فروش یک ورزش مشارکتی است که در زمان حضور شما اتفاق می افتد. در کنار مشتریان و مشتریان بالقوه خود حضور داشته باشید. با نگرش “دیگر چه کنم” و “چگونه می توانم خدمت کنم” حضور داشته باشید. این سوالات به شما کمک می کند تا روی نتایج برای طرف مقابل تمرکز کنید و اساس یک رابطه محکم است. 

 

3. به تناسب محصول به بازار نگاه کنید

روش های تاکتیکی و استراتژیک مختلفی وجود دارد. قبل از پرداختن به تاکتیک‌ها، توصیه می‌کنم محصول خود را متناسب با بازار نگاه کنید. تمایز رقابتی با توانایی حل مسائل کلیدی با ارزش افزوده مطمئنا به افزایش فروش کمک می کند. تاکتیک‌ها می‌توانند برای اجرا از آن پیروی کنند.

 

4. یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد داشته باشید

یک پیشنهاد منحصر به فرد که مورد تقاضا باشد ضروری است. اگر شما یک خدمات یا محصول بی نقص ارائه می دهید و شرکت های زیادی وجود دارند که همین کار را انجام می دهند و با همان کیفیت انجام می دهند، افزایش فروش شما به این آسانی نیست. اما وقتی ارزش واقعی برای مشتریان خود قائل شوید، وفاداری آنها را به دست خواهید آورد.

 

5. استراتژی های بازاریابی ثابتی داشته باشید

تجارت همیشه رونق نمی گیرد! استراتژی های بازاریابی ثابتی را با یک تیم حرفه ای در نظر بگیرید و/یا یاد بگیرید که خودتان آن را زمانی که تجارت کند است انجام دهید. به عنوان مثال، ویدیوهای خود را بسازید. شما سبک برندسازی خود را که ارگانیک خواهد بود توسعه خواهید داد—یا بنویسید و منتشر کنید. ما بیش از هر صاحب کسب و کار دیگری در تاریخ مزایای رایگان در اختیار داریم!

 

6. افزایش ارزش سبد خرید و تعداد دفعات خرید

فروش به مشتریان فعلی 10 برابر آسان تر از مشتریان جدید است. ابتدا ارزش سبد خرید را افزایش دهید. به دنبال چیزهای مکملی باشید که می توانید به فروش یا خرید فعلی اضافه کنید. ثانیاً تعداد دفعات خرید را افزایش دهید. این به کسب و کار بستگی دارد – معاملات و تبلیغات انحصاری را برای مشتریان ارائه دهید تا اغلب اوقات بازگردند. 

 

7.بر مشتریان موجود تمرکز کنید

در برقراری تماس به طور منظم فعال باشید، حتی فقط برای بررسی و جویا شدن وضعیت شخصی و حرفه ای آنها. همچنین سعی کنید به خدمات خود ارزش بیافزایید. در نهایت، از پرسیدن اینکه آیا کسی را می شناسد که به خدمات شما نیاز دارد، نترسید و فرآیند ارجاع را بسیار آسان کنید. 

 

8. روی چرایی خرید مشتریان تمرکز کنید

ما فقط یک راه برای افزایش فروش می بینیم و آن هم ساده ترین راه است: همه چیز با این سوال شروع می شود که چرا مشتریان خرید می کنند. این روش می تواند برای هر کسب و کار به کسب و کار یا تجارت به تجارت مصرف کننده اعمال شود. ابتدا با فراموش کردن کلمه “فروش” شروع کنید زیرا در مورد فروش نیست.

 

9. فروش یک سرویس اضافی

یک سرویس اضافی را به مشتریان خود بفروشید. به عنوان مثال، در شرکت توسعه نرم افزار ما متوجه شدیم که تقریباً همه مشتریان هنگام راه اندازی پروژه های خود به خدمات بازاریابی نیاز دارند. ما شروع به ارائه خدمات بیانیه مطبوعاتی به آنها به عنوان یک فروش بیشتر کردیم و تقریباً همه آن را می خرند زیرا مکمل خدمات اصلی است. این برای ما از هیچ جایی درآمد اضافی ایجاد کرده است. 

 

10. از بررسی های ویدئویی استفاده کنید

استفاده از اپلیکیشن های فروش خوب است. برای اینکه مشتریان در کنار شما بمانند، آنها را با نظرات مشتریان فعلی/قدیمی جذب کنید. بررسی های ویدئویی تاثیر بسیار بهتری ایجاد می کنند، بنابراین یک یا دو ماه پس از فروش، با ارائه یک بررسی یا خدمات پس از فروش، یک بررسی ویدئویی دریافت کنید. به این ترتیب، می توانید تصویر خود را نه تنها با آن مشتری خاص، بلکه در آن جامعه نیز ارتقا دهید. 

 

11. بازرسی وب سایت را انجام دهید

ممیزی وب سایت را اجرا کنید. به Google Analytics خود نگاه کنید و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید. مناطقی را بیابید که می توانید با سئو و تجربه کاربری بهبود پیدا کنید. شما می توانید با پرش از جایگاه کلمه کلیدی در صفحه دوم گوگل به صفحه اول، فروش جدیدی به ارمغان بیاورید. اجازه ندهید حضور شما در اینترنت از بین برود. 

 

12. CTA واضح داشته باشید

اطمینان حاصل کنید که همیشه یک تماس واضح برای اقدام (CTA) در هر نقطه تماس با مصرف کننده شما وجود دارد. آیا شبکه می کنید؟ کارت ویزیت خود را با پیوندی برای برنامه ریزی تماس بگذارید. آیا جزوه های برند را پخش می کنید؟ برای بازدید از وب سایت خود، دلیل و دعوت به اقدام را وارد کنید. URL خود را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی و لیست های کسب و کار خود قرار دهید. این ساده است اما در بسیاری از مشاغل بسیار نادیده گرفته می شود. 

 

13. تیم ناوبر فروش لینکدین را امتحان کنید

تیم ناوبر فروش لینکدین ساده است و به شما امکان می دهد هر کسی را در هر کشور، در هر موقعیت و در هر اندازه شرکت پیدا کنید. همچنین به شما امکان می دهد افرادی را پیدا کنید که واقعاً فعال هستند و واقعاً از شما می خواهند با آنها تماس بگیرید. سپس، از SmartLinks و Who Viewed My Profile برای تعامل با افرادی که نشانه‌هایی از علاقه به شما و خدمات شما نشان می‌دهند استفاده کنید. 

 

14. رویدادهای خصوصی سازماندهی کنید

میزبانی رویدادهای خصوصی یا در مورد کووید 19، رویدادهای مجازی میزبانی شده در Zoom. مردم دوست دارند به رویدادهای اختصاصی بیایند. مشتریان برتر و مشتریان بالقوه خود را دعوت کنید. چیزی که می خواهید ببینید این است که مشتریان برتر شما در واقع بدون اینکه بدانند فروش را برای شما انجام می دهند.

 

جمع بندی

در این مقاله برای اینکه فروش بیشتر در زمان کمتری داشته باشید، یکسری راهکارها، تکنیکها و نکاتی را گفتیم. همه کسب و کارها نیزا به مشاوره و آموزش دارند تا عملکرد بهینه تری داشته باشند. موسسه آموزش عالی امین با ارائه دوره های حضوری و غیرحضوری MBA و DBA خود، به  مدیران، صاحبان کسب و کار و فروشندگان این امکان رافراهم کرده است. دانش پذیران در پایان این  دوره ها مدرک معتبر وزارت علوم و تحقیقات و فناوری خود را دریافت می کنند. این مدرک قابلیت ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضاییه و نیز تاییدیه بین المللی WES کانادا را به همراه دارد. برای کسب اطلاعت بیشتر، فرم زیر را پر کنید و از یک جلسه مشاوره رایگان بهره مند شوید.

نام و نام خانواداگی

 

منابع

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/6-tips-for-how-to-sell-more-in-less-time/241171

 

فهرست مطالب

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید

دوره‌های رایگان آموزشی مدیریت
داستان موفقیت کسب‌کارهای واقعی
آخرین مقالات مجله مدیریت امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.