هر انسانی برای رفع نیازهای مالی روزمره خود نیازمند داشتن شغل است. عموم مشاغل باکار کردن برای شخصی تحت عنوان، کارفرما، مافوق یا عناوین این‌چنینی تعریف می‌گردد. درواقع انسان‌ها در هر جامعه‌ای که شرکت، اداره یا سازمان تعریف می‌شوند برای شخص یا اشخاصی کار می‌کنند تا به‌ واسطه کالا یا خدمتی که ایجاد می‌کنند درامد ثابتی دریافت کنند.

اما عده‌ای دیگر، ترجیح می‌دهند شیوه متفاوتی برای کسب سود، داشته باشند. داشتن کسب و کار کوچک شخصی و کارآفرینی، برای این افراد ارزش بیشتری دارد. شاید برایتان سوال باشد، چگونه کسب و کار کوچک خودمان را ایجاد کنیم. یا سوال دیگر اینکه از کجا بدانیم کدام شغل برای ما مناسب است تا به دنبال خلق ایده‌ها و توسعه کسب و کار خودمان باشیم.

در مقاله پیش رو قصد داریم به بررسی چند نکته برای موفقیت بیشتر در کسب وکار های کوچک بپردازیم .

مخاطب خود را بشناسید.

اگر خدمات ارائه می دهید یا محصولی تولید می کنید ،درک قوی از خواسته های مصرف کننده بسیار مهم است.

برندتان را در محصولات گسترش دهید.

حتی اگر کسب و کار شما کوچک است ،وجود یک اسم و لوگوی قدرتمند در برند شما برای تاثیرگذاری ماندگار روی مشتریان ضروری است.

به مشتریان خود خدمات ارائه بدهید.

درک تمام نیاز های مشتریان زمانبر است و نیازمند تلاش زیادی است،اما خدمات خوب به مشتری ها شما را در بین رقبا سر بلند تر می کند .

کسب و کار کوچک

کسب و کار کوچک

حضور داشته باشید.

سعی کنید خیلی درگیر جزئیات مراحل اجرایی کار خود نشوید ،مشتریان باید حضور شما را در بازار حس کنند.

محصول خود را به حد کمال برسانید.

محصولات خود را هر چند یک بار باید به روز رسانی کنید ، بهترین تجربه را برای مشتریان فراهم کرده تا موجب رضایت مندی مشتریان شوید.

 

 مشاهده مقالات بیشتر 

راه های اندازه گیری رضایت مشتری با روش نظرسنجی

7سوالی که قبل از شروع کسب و کار باید از خود بپرسید!

ترفند های فروش در بازاریابی

 

⭐️به این مقاله چند امتیاز میدهید؟
[ 3 امتیاز از مجموع: 5]
آشنایی و آموزش اصول فنون در بازاریابی (فصل سوم )
مشاهده مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *