دوره مشاورحرفه ای مالی و اقتصادی چیست؟

با توجه به عدم حضور مرجع رسمی در تائید صلاحیت مشاوران مالی و اقتصادی، بسیاری از فعالان اقتصادی دچار خسران و مشکلات زیادی شده اند  که علت آن دریافت مشاوره های مالی و اقتصادی نادرست است.

با توجه به اهمیت این موضوع، موسسه آموزش عالی آزاد امین با کسب مجوز های لازم از وزارت علوم, تحقیقات و فناوری اقدام به برگذاری دوره مشاور حرفه ای مالی و اقتصادی کند.

 ما در موسسه امین میخواهیم با تربیت مشاوران حرفه ای در این زمینه و ارائه  گواهینامه معتبر ” مشاورحرفه ای مالی و اقتصادی” مورد تائید و زیر نظر وزارت علوم, تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه رسمی دادگستری جهت تائید صلاحیت شما به عنوان مشاور مالی و اقتصادی,  فعالیت شما رسمیت دهیم,

تا هم مشاوران حرفه ای که به درستی آموزش داده شده اند تائید صلاحیت گردند و هم چنین فعالان اقتصادی به استناد مدارک آنان از صلاحیت آنان اطمینان حاصل نموده و در فعالیت های اقتصادی از مشاوره آنان بهرمند گردند .

مشاورحرفه ای مالی و اقتصادی کیست؟

ابتدای امر باید این نکته را ذکر کنیم که مشاور حرفه ای مالی و اقتصادی خوب لزوما  افرادی با دکترای اقتصادی ، حسابداری مالی و … نیستند.

بلکه کسانی هستند که در یک حوزه سرمایه گذاری به طور تخصصی کار کرده اند و اطلاعات کارشناسی دقیقی در رابطه با سرمایه گذاری دارند و  از پیچیدگی ها، زیر و بم ها، ضرر ها و منافع سرمایه گذاری های مختلف  به خوبی مطلع هستند.

این افراد هزاران یا میلیون‌ها دلار از دارایی دیگران را سروسامان میدهند، بنابراین  باید دارای مطالعه اقتصادی خوبی هم داشته باشند و در سمینارهای اقتصادی و مالی شرکت کنند و اطلاعات و دانششان به روز باشد تا بتوانند فضاهای مالی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنند.

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که بهره گیری از تجربیات و دانش مشاورحرفه ای مالی و اقتصادی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای موفقیت است.

 در دنیای امروز بهره گرفتن از مشاور منخصص و تجربیات او بیش از پیش احساس میشود چون راه ها و ترفند های فراوانی برای کلاهبرداری  و فریب  دادن وجود دارد.

سرفصل های دوره

بورس و سرمایه گذاری

حسابداری و حسابرسی

مدیریت ریسک

ارز و بانکداری

قوانین سکه

امور مالیاتی

مدیریت مالی

برای اطلاعات بیشتر میتوانید فرم پر کنید تا با شما تماس بگیریم یا به طور مستقیم از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

"*" indicates required fields