مقالات رویدادها قوانین و مقررات ثبت شکایات

موسسه آموزش عالی آزاد امین

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

نمایش 1-5 از 221 نتیجه

موتور سیکلت برقی BMW طرحی مفهومی از یک وسیله نقلیه سودمند برای آینده

موتور سیکلت برقی BMW یک طرح مفهومی فوق‌العاده است. اما این طرح مفهومی بی نظیر چیزی فراتر از یک ایده خلاقانه و ظاهر است. هدف طراحان شرکت آلمانی BMW از ساخت موتورسیکلت برقی، ساخت وسیله نقلیه‌ای زیبا با مقدار آلاینده صفر است. چشم انداز شرکت BMW برای رفت و آمد مردم آینده در سراسر جهان موتور سیکلت برقی است. مهم‌ترین ویژگی این موتور سیکلت برقی که طرح مفهومی آن به تازگیمنتشر شده است، نیروی محرکه‌ی آن است. باتری‌های این وسیله نقلیه طوری طر ...

مدیریت مالی شخصی چیست؟

مدیریت مالی شخصی علم مدیریت پول است و شامل تمامی تصمیمات و فعالیت‌های مالی یک فرد نظیر کسب درآمد، پس انداز کردن، سرمایه گذاری و خرج کردن میشود.  برنامه ریزی های مدیریت مالی شخصی به‌صورت عمومی شامل تحلیل وضعیت مالی کنونی، پیش‌بینی نیازهای کوتاه‌ مدت و بلندمدت و اجرای یک برنامه‌ی همه‌جانبه برای پوشش تمام نیازها، با درنظرگیری محدودیت‌های مالی است. مدیریت مالی شخصی به درآمد، هزینه‌ها، نیاز‌های زندگ ...

موفقیت در بازاریابی اینترنتی بیمه با ۷ راهکار موثر

بازاریابی اینترنتی بیمه در کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا می‌کند. بازاریابی اینترنتی بیمه از نظر سلسله‌مراتب سازمانی معمولا در بخش بیمه عمر یا سایر بیمه‌ها جای می‌گیرد. اما سؤال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟ تبلیغات موثر در این زمینه کدام است؟ برای برنامه ریزی درست درباره‌ی بازاریابی اینترنتی بیمه باید بودجه‌ی موردنظر برای کار بازاریابی و تبلیغات را به‌دقت تخمین بزنید و در تشخیص بازا ...

چرا بازاریابی ویدئویی برای کسب‌وکار شما ضروری است

شاید شما هم تا کنون پی به این نکته برده باشید که درصد بسیار بالایی از فضای اجتماعی را ویدئوها پر کرده اند. طبق آمار، ۶۳ درصد کسب‌وکارها شروع به استفاده از بازاریابی ویدئویی کرده‌اند. از بین این تعداد، ۸۲ درصد فکر می‌کنند که بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از راهبرد کسب‌وکار است. ویدئو به‌سرعت درحال‌رشد است و خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کنیم به قله‌های جدید دست خواهد یافت. به همین خاطر است که ۸۳ درصد از کسب‌وکارها باور دارند ...

)قسمت اول)۴۰ اصل فن بیان در برخورد با مشتری

داشتن مهارت‌های ارتباطی، هنر و تبدیل آن به سلاحی قدرتمند علم است. رعایت اصول فن بیان با مشتری تأثیر زیادی روی برند شما می‌گذارد و هیچ‌چیز مانند ارتباطی خوشایند موجب رضایت مشتری نمی‌شود. ارتباط درست، از هرگونه تخفیف و تبلیغی مؤثرتر عمل می‌کند. شما باید به شیوه‌ی انتقال پیام خود به مشتری و چگونگی بازخورد او توجه کنید. اما داشتن فن بیانی «متفکرانه» با مشتری دقیقا به چه معناست؟ برای داشتن ارتباطاتی مؤثر باید چه کرد و چگو ...