مقالات رویدادها قوانین و مقررات ثبت شکایات

موسسه آموزش عالی آزاد امین

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

نمایش 1-5 از 234 نتیجه

ده ویژگی مدیـر خوب از نگاه بیل گیتس

  ✍️ این موضوع کمی چالش انگیز است؛ چرا که نیازمند رویکردهای متفاوتی بسته به زمینه فعالیت است. ◽️ برخی اوقات اختصاص دادن یک دفتر کار مجزا به کارمندان، موجب افزایش سود بنگاه می‌شود. ◽️ برخی اوقات با انتقال کارمندان به یک محیط باز می‌شود، سود را افزایش داد. ◽️ هرچند یک فرمول جادویی برای مدیریت مناسب و کارآمد وجود ندارد؛ ولی چنانچه شما در موقعیت یک مدیر هستید ممکن است با دانستن این چند نکته موثرتر عمل کنید. ۱ - زمینه کاری خود ر ...

بازاریابی چیست؟

  کلمه بازاریابی به قدری وارد زندگی روزانه ما شده است که شاید دیگر پرسیدن این سوال که "بازاریابی چیست؟" کار غیرضروری به نظر رسد. اما اگر کمی در موضوع دقیق شویم، می‌بینیم که ارائه تعریفی دقیق از مفهوم بازاریابی کار چندان راحتی نیست. چگونه می‌توانیم بگوییم که کدام فعالیت‌های یک کسب و کار، بازاریابی محسوب می‌شوند و کدام فعالیت‌ها نمی‌شوند؟ متاسفانه، در حال حاضر تصور بسیاری از شرکت‌های ایرانی این است که بازاریاب ...

چگونه امنیت شغلی خود را تضمین کنیم؟

  ✍️ مشاور عزیز، بیست سال برای یک اداره دولتی کار می‌کردم. ▪️سپس به دلیل تغییراتی که در ساختار سازمان ایجاد شد، از کار بیکار شدم. ▪️اصلا فکرش را هم نمی‌کردم شغلم را از دست بدهم. ▪️گیج و سردرگم شده بودم، ۶ ماه بیکار بودم تا اینکه یک شغل جدید در یک شرکت خصوصی پیدا کردم و دو سال آنجا کار کردم    ️صاحب شرکت بازنشسته شد و پسرش شرکت را فروخت و من دوباره بیکار شدم و حالا دنبال کار می‌گردم. ▪️بیش از هر چیزی به دنبال ثبات شغ ...

راه هایی ساده برای تقویت بیان

راز افرادی که در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند، چیست؟ همه‌چیز به رساندن پیام مربوط است. در ادامه‌ی این مقاله یاد می گیریم چگونه فن بیان‌مان را تقویت کنیم و واضح‌تر صحبت کنیم. مدیران کسب‌وکار به ارتباطات اهمیت زیادی می دهند و اگر می خواهید ارتباطات مؤثری برقرار کنید، تسلط بر آنچه لازم است بگویید و چگونگی بیان آن، فاکتورهای مهمی هستند. یکی از عناصر ارتباط کلامی معمولا اهمیت بیش تری دارد و آن شیوه ی صحبت کردن است. همه ی ما تا ...

ارائه الگوي تأثير استراتژي فروش و بازاريابي بر عملكرد فروش

چكيده: اخيراً در ادبيات بازاريابي كار ويژه فروش در سطح استراتژيك سازمان ديده شده ،و از يك عنصر صرفاً عملياتي فاصله گرفته و به عنصري استراتژيك ارتقا يافته است. اما استراتژي فروش چيست و چگونه در ارتباط با محيط خارج و داخل سازمان بر عملكرد فروش تأثير مي گذارد؟ هدف اين مقاله شناسايي تأثير استراتژي فروش و بازاريابي بر عملكرد فروش و بررسي اثرات تعديل كننده محيط دروني و بيروني و پيش زمينه استراتژي فروش است. يافته هاي مطالعه حاكي از اين اس ...